Weeee ;)

Hollaaaaaa :D lame nya ta update blog ouh , haha bese lha budak SPM mane ley selalu hadap lappy :D
Pape un just nak cakap HAPPY ANNIVERSARY to me haha :P okay hari ne 15.01.2011 dah 11 months aku dengan dea #mr bunny ;) iloveyoubeb ! Malas nak story panjang-2 haha just sepanjang tempoh ne banyak betul dugaan yang datang haha okay ramai yang tak tahu kitaorang dah couple balik , sebab nak rahsiakan dulu huhu tapi ade lha mamat-2 neh dah gatai minta couple dengan aku haha mana tak jelous mr bunny aku ne kan . haha kelakar lha pulak . Adoiyy macam budak-2 , bagi surat cinta bagai . weyy ne da zaman moden kot . Apaa un tak boley . Tapi aku SETIA pade yang satuu so jangan risau kayy syg ;) Hope kita kekal kay , and kepada yang cube nak minta couple dengan aku tuu sory aku anggap korang kawan tak lebih dari tuu and ape un yang korang buat tuu sume takan boley ubah perasaan sayang aku dekat budak kesayangan aku tuuu huuhu :)
Sayang thnks for everything kay , and hope lepas ne kita tak berpisah lagi kay , so jangan buat aku sakit hati lagi kay , pape un kau terbaikk sayang kau ketat-2 weyyy mmuuuah :*
only you in my heart : Nadzrun Naim b Ajiman <3 , only you :')
see you next time papai :D

No comments:

Post a Comment