Azam 2012 :D

Hey see again hoho :D Dah pertengahan bulan satu baru aku nak update apa azam aku tahun ne kan ? haha apaa un ta boley tape-2 yang penting belum habis lagi tahun ne ;)
so enjoy it :D



Okay ne antara azam-2 aku yang bakal terlaksana sepenuhnya , insyaAllah :)

  • Dengar cakap ayah / mak #tanpa melawan 
  • Sembahyang penuh 5 kali sehari #tanpa ponteng kecuali uzur 
  • Jadi seorang yang rajin apetah lagi dalam bab kemas bilik sendiri yang dah macam stor daa haha
  • Buang perasaan takut/fobia dengan ubat , pil besar duet syiling 5o sen un kene redah jugak hoho O.o
  • If sakit kene terus pegi check up dekat  POKLINIK DAMAI jumpa doctor hensem doc RIDHA & doc MANI 
  • Belajar rajin-2 , try buang perangai MALAS yang dah lama menguasai diri dari dulu
  • Jadi seorang yang lebih matang , jangan jadi budak-2 tapi jangan lha serious sangat tak syiok lha kan
  • Focus and beri perhatian sepenuhnya dekat pelajaran dalam class petah lagi time SEJ buang sifat tidur time SEJ haha :P
  • Jadi seorang yang SETIA dekat kekasih hati huhu
  • Kurang kan makan MAGGI ? huarghh tidokkkkkk !! IMPOSIBBLE but i will try it :')
  • Penuh kan masa dengan belajar , tak boleh ponteng tuition lagi dah macam dulu-2 tuuu hee :P
  • Buat study group dengan cinta-2 hati terutama MY BOYFIE <3 huhu
  • Tanak buat hal dekat sekolah , tanak bergaduh , tanak ada hasad dengki , maki hamun marah-2 sume just nak hidup penuh senyuman tanpa kesedihan insyaAllah :')
  • Siapkan semua kerja sekolah tanpa ada satu pun yang tertinggal 
  • Belajar MASAK ? oh damn terpaksa selamat aku anak mak mmuuah :* haha
  • Ambil lesen motor & kereta 
  • Lulus dalam semua subject / dapat banyak A insyaAllah boley :)
  • Kurang kan makan makanan ringan huh 
  • Nak gemok , kena makan banyak mulai hari ne . #so tade lha orang panggil aku kepeng or kedeng lagi haha ;)
Yang paling penting aku kena tabah dan kuat hadapi setiap dugaan yang datang jangan sesekali patah semangat Allah takan uji hambanya yang ta mampu nak hadapi dugaan yang datang :)
Setiap yang berlaku ada hikmahnya so be strong kay :D
Okay itu lha deaa azam aku untuk tahun 2012 ne . So hope azam-2 korang terlaksana kay ? insyaAllah :) okayy Enjoyy it papaii mmuah :)

No comments:

Post a Comment