ABOUT HIM :')

Cinta perlukan pengorbanan , cinta perlukan ketulusan , keikhlasan yang penting kesetiaan :')
Okay tentang someone that very special in my life NADZRUN NAIM B AJIMAN #MRBUNNY .
Aku break dengan dea sebab dea berkorban cinta dea untuk aku . Aku bagitahu sejujurnya dekat dea yang aku still sayang dekat EX lama aku. Time tuu sikit un dea tak marah , tapi aku tahu hati dea terluka . Dea cuma cakap suatu hari nanti dea akan buat perkara yang boleh gembira kan aku . Aku tak tahu apa maksud dea . Then aku minta dea lepaskan aku sebab aku tak tahan dengan semua tuu .
Lepas tu EX lama aku tetiba call aku , aku pelik macam mana dea tahu num digi aku , padahal aku tak bagi dekat dea un . Time tuu aku dah rasa lain macam . Ex aku cakap kenapa dengan sha ? Apa sha dah buat dekat naim ? Aku time tuu blurrr -.- then terus cakap apa maksud wan cakap macam tuu ? dea diamm jeh , aku un cakap tolong lha honest , lepas tuh dea cakap tadi wan baru lepas jumpa Naim . Dea suruh wan jaga sha baik-2 time tuu automatik air mata aku ngalir . Saat tuu aku dah mula rasa yang dea memang ta sayang aku . Time tuu aku serabut aku marah sangat , terlampau marah sebab seolah-2 dea buat aku macam perempuan murahan senang-2 bagi aku kat orang lain . Aku menangis sepuas hati aku macam orang gila . Sebab tak sanggup nak berdepan dengan semua neh . Sejak tuu wan selalu contact aku . Buat aku hepy . Tapi dalam masa yang sama , aku tak boley lupa kan dea . Dea call , text aku tapi aku macam nak tanak layan dea . Dea makin sabar tunggu aku . Sampai lha waktu tu , aku bagitahu dea yang aku dah couple dengan ex lama aku tuu . Aku tak tahu apa perasaan dea time tuh . Waktu aku couple dengan ex lama aku tuu , aku rasa sepi , bosan tak macam sebelum neh waktu dengan dea . Dea selalu teman aku tanpa henti if ada keje un dea still text aku . Dea tidur kan aku sampai aku tidur , aku dah tidur baru dea tidur . Kadang-2 sampai dea tak tidur langsung sebab risaukan aku petah lagi bila aku sakit . Dea tak hiraukan diri dea , dea hanya penting kan aku . Semua tentang aku dea tahu , dea faham .. Walaupun ramai yang orang tak suka dengan dea sebab dea dulu ada kes dea sendiri . Dea panas baran and macam-2 lha tapi dea cuba jadi baik . Dea cuba ubah diri dea jadi lelaki yang terbaik untuk aku . Dea sanggup ubah diri dea demi aku . Macam-2 orang cakap tentang dea tapi dea tak pernah kisah tentang tuu . Yang dea tahu dea nak berubah jadi yang lebih baik . Dea pernah menangis sebab aku , padahal hati dea keras . Ego dea tinggi . Panas baran dea tinggi tapi cuma sebab aku dea sanggup berubah .. Pengorbanan dea dekat aku besar sangat . Dea sanggup terluka semata-2 nak tengok aku bahagia ... Tapi dea tersekse ... Lepas tuu aku break dengan Ex lama aku tuu . Aku tipu diri aku sendiri , aku ego yang aku tak boleh nak lupakan dea and aku cinta dea sangat . Aku jelous tengok dea layan perempuan lain walaupun dea setia tapi aku tak boleh hilang perasaan cemburu tuu . Tapi alhamdullilah lepas tuu kitaorang dekat balik .. Tapi tak semudah tuu nak capai kebahagiaan . Ada lagi dugaan yang datang . Aku call dea pagi tuu dea cakap dea busy nga angkat barang dalam kereta ne . Okay aku caye . Aku tak kacau , lama sangat aku tunggu dea . Petang tuu aku un On fb , tetiba aku ternampak naim eby dekat terminal ? Okayy fine dea tipu aku . Padahal dea keluar dengan BEKAS BFF aku tuu . Aku ta dapat tima dea tipu aku .Tak payah sampai nak tipu .  Dea minta maaf semua , dea cakap dea cuma tanak sakitkan hati aku jeh , okay fine aku terima aku maafkan sebab sayangkan kauu :') Then baru je hepy sekejap ada lagi dugaan yang datang . Bila ada orang cakap time kitaorang couple dulu dea curang dea couple dengan aku sebab saje-2 semua . Time tuu aku dah tak dapat nak terima semua tuu aku dah penat . Tapi dea cuba yakinkan aku dea tak buat . Dea sanggup sumpah dengan Al-Quran :') okay aku percaya . Lepas tuu kitaorang hepy , tapi sekejap bila ada orang yang tak suka aku dengan dea . SARCASM ? Aku menangis gila time tuu . Apa maksud budak tuu cakap Naim just nak SINDIR aku ? Time tuu aku dah tak yakin dengan dea , aku rasa dea bukan jodoh aku . Tapi dea tak henti-2 yakin kan aku . Bagi aku semangat . Pujuk aku . Aku ingat lagi time tu aku nak solat maghrib , dea sempat pesan doakan owg ea , doakan kebahagiaan kita jugak :') Sumpah time tuu aku ngalir air mata lagi sebab tersentuh . Dugaan tak henti-2 datang . Tapi dea bagi aku semangat dea kata tuu sume dugaan untuk kita , Allah nak uji kita . aku kate aku tak kuat lagi dah . Tapi dea tak henti cuba yakin kan aku sabar dengan sume dugaan ne . Akhirnya alhamdullilah termakbul juga doa , kitaorang bersama balik :')
Pengorbanan kau terlalu besar , kauu sanggup mengalah , rendahkan ego kau untuk tengok aku bahagia walaupun kauu terseksa kehilangan aku di saat kauu tengah perlukan aku . Tapi kauu kuat , kauu sabar tunggu aku walaupun semua tuu menyeksakan kauu tanpa ada perasaan give up kauu terus setia untuk aku kembali dengan kauu :')  Takan pernah aku lupakan pengorbanan kauu dekat aku . Kasih sayang & Cinta kauu terlalu bermakna , kauu lelaki terhebat naim . Aku bangga dengan kauu .
Nadzrun Naim B Ajiman :')

No comments:

Post a Comment