She's Mine ;)

Hollaaaaa O.o morning guys ! okay now nak share dekat korang tentang someone that special in my life . Who ? she is my superb :D



Okay tengok minah comel gila neh ? nama dea INTAN NOR QAMARINA BT KHALID kay , sweet 14 ;)
Siapa dea dalam life aku ? okay dea ADIK ANGKAT aku :D wah bangga neh lalalaaaa haha sukahati lerr XD Nak dea ? ah mana boleh haha :D Kau sentuh dea , berhadapan dengan aku dulu huhu
Aku kenal dea melalui anak buah kesayangan aku ( anak cousin AINA ) , aku tak tahu kenapa first aku tengok dea aku ley suka dea ehemm bukan LESBO KAY OR JATUH CINTA BAGAI tapi suka tengok senyuman dea . Dea suka senyum :) Then tiba-2 terdetik nak kenal dengan dea , nak jadikan dea adek angkat . hihi gedik kan aku ? haha peduli apa XD 
Lepas aku cerita kan hajat aku nak jadikan dea adek angkat dekat MY BF semua nya settle .
tapi dea PEMALU haha aku pun sebenarnya haha . 
Then blablaaaaaaaa lepas tuu dea telah pun jadi adek angkat aku :D
Walau kitaorang jarang sangat jumpa and text sebab dea memanjang tarak credit haha sokay aku faham biasa lha tuu kan . Aku pun kadang-2 credit always tarak hee ;)
Lepas tu kitaorang dah mula rapat , aku kadang-2 ada masalah dengan Bf aku story dekat dea dengan nangis bagai sebab aku selesa dengan dea jadi ta jadi masalah nak berkomunikasi *ceyy ayat haha 
Dea pun kadang-2 story masalah semua , yeah aku memang mengambil berat kan ? haha poyo XD
Aku anggap dea ADEK AND KAWAN BAIK aku sebab aku tade seorang kawan yang betul-2 kawan :'/
Dea dengan anak buah aku *Aina tuu je lha sahabat aku also Bf aku . tuu je yang aku punye selain family aku and kawan aku anna & diela .Susah nak cari kawan yang betul-2 boleh jadi kawan baik kan ? but sokayy walau aku tade kawan sekali pun aku tak kisah asalkan aku tak di perbuat seperti patung tade perasaan !
Nak kenal dengan dea ? pandai-2 ler cari FB dea kay ? wheew ~ nak ngorat ? eh tak boleh ! dea dah ade BF and dea seorang yang sangat SETIA :D well ikot akak dea ne jugak hahaha ;)
Dea ne ramai peminat , sampai ada yang minta num phone dea kat aku , merayu bagai and ada yang jelous sebab BF aku rapat dengan INTAN ne aahahaha kelakar tahu lerr adek aku ne cantek tapi tak payah nak merayu bagai minta num if orang dah tak layan kan . Jangan harap lha aku nak bagi kan . TIDOK lha jawab nya . ituu hak pribadi mutlak dea mane boleh sebarangan bagi right ?
To adek : Akak harap adek kekal dengan BF adek kay , ta mao gaduh manjang kay . Paling penting akak nak adek hepy tanak sedey-2 nti akak un sedey :') and hope adek berjaya di dunia & akhirat aminnnnn , akak always doakan adek :') LOVEYOU lha dek XD
Btw hepy sangat kenal dengan dea , thnks budak . Walau pun dea ne nakal haha
 LOVEYOUSOMUCH BUDAK ! THNKS FOR EVERYTHING DEAR ;)
MMMMUAAAAH :*

No comments:

Post a Comment