ILOVEYOU :*

HOLLAAA O.o see again :D whew bosan right ? ~ Dah macam orang gila aku dekat rumah neh -.- alahaiii mak bosannya nak keluar date boleh tak ? awww miss gila dekat deaa . Siapa dea ? siapa lagi if bukan jantung hati yang Pp macam bolaa tuuu comel XD lalalaaaaa haha dea ta suka if aku cakap pasal Pp dea yang tembamm tuu alahaiii rindu kau sayang swear ! rindu gila :/


Okay tengok atas haha gangster kan-3 ? Kawan-2 dea panggil dea BOSS uuhuhu :D Act nak kenal kan BF kesayangan aku ne kat awokk lerr hihi bukann nak promote kay tapi apa salahnya kan ? :) Nama dea Nadzrun Naim B Ajiman or Eby, sebaya dengan aku , satu class dengan aku :D Yang lain nak tahu ? ah tak payah dea milik aku seorang je kau rampas aku tembak XD Kitaorang together tepat pukul 10.10 pm 15/2/2011 ;) 
Kekal sampai sekarang alhamdullilah , okay berbalik pada si dea ne gambar dekat atas tu dea TERPAKSA ambil sebab aku nak ahaha . Act dea ne seorang yang TAK SUKA AMBIL GAMBAR . Dulu dalam phone aku nak ada gamba dea satu pun haremm ~ Tapi sekarang aku dah ada banyak gambar dea . Sebab dea terpaksa berkorban untuk GF dea yang degil nak mampus ne :D Dea seorang yang sangat panas baran , ego , keras kepala . Dulu ramai yang cakap kau boleh tahan ke dengan perangai dea ? aku pun O.o wey kenapa kau tanya macam tu ? Ofcos aku tahan dengan dea sebab dea Bf aku and aku terima dea seadanya . Tengok je dea macam tu *ganas tapi hati dea aduh baik and sweet sangat sebenarnya tapi dea ego tanak tunjuk . Biasa lha lelaki kan so faham-2 lha . Tapi dalam diam-2 dea ne manja alahai lemah di buat nya ahaha XD
Aku suka dengan dea sangat termasuk family dea . Family dea SPORTING gila . Sumpah ! Aku suka dengan family dea . Apetah lagi mama dea yang macam akak dea dah wah awek muda gituu ~ huhu Dea bawak aku kenal dengan family dea . Perghh macam na tercabut jantung ne tapi lama-2 okay dah . Perasaan malu tuu da kurang . TQ b :*
Sepanjang aku couple dengan dea terlalu banyak dugaan/masalah yang datang aku pun tak tau kenapa masalah suka datang dekat kitaorang tapi alhamdulillah kitaorang still bersama . Thnks GOD :')
Setiap malam aku menangis bila ingat semua yang pernah berlaku . Aku tak dapat nak terima semua tuu tapi demi dea aku diam , aku tahan sebab benda dah lepas kita perlu lupa kan right ? Walau pun aku ta mampu . but i will try it for you bie :') thnks for everything , iloveyoumorethaneverything so pls dont leave me alone like before :/ i will try to make you hepy until the end of my life . I'm promise , mmmmuah sayang kau buncit :')

No comments:

Post a Comment