FRIEND ? -.-

Okay kali ne nak story sikit apa yang ada dekat hati ne , SEDIH meyh :'/ Aku jelous tengok orang lain yang ada BFF tuuu jelous bhai -.- bukan sebab jelous ta dapat jadi BFF *kang ade pulak yang perasan maklum lha blog aku diaaaorang tuu suka skodeng-2 er nak tahu setiap apa je yang aku update lha kan sibuk je :'D ha mula lha tu mulut bergosip haha DO I CARE BEB ? Dulu boleh lha buat aku neh macam patung yang tade perasaan tapi sekarang TIDAK lagi , aku takan tunduk lagi sebab apa ? sebab aku dah lama sabar and tahan dengan perangai kauuorang tuh . First aku makin menyampah dengan perangai kau tuh , tahu lha kau HOT kan ? Opppss O.o hahaha ;) gurauuuuuu jangan lha terasa XD tade kena mengena dengan membe aku yang kat bawah ne kay :)

To MY BFF : Sebenarnya aku nak kauorang tahu je perasaan aku neh , aku tana kauorang buat aku macam tade perasaan .
Aku tak kisah if korang anggap aku neh bukan BFF korang tapi bagi aku korang tetap BFF aku sebab AKU SAYANG KORANG :') Memang aku dah banyak kali terasa dengan korang sebab aku neh macam ta wujud je antara korang . APA SALAH AKU er ? Aku ta layak jadi KAWAN korang ke ? Yes aku tahu kadang-2 korang terasa sebab aku asyik lebih kan BF aku jeh tapi sebab apa korang tahu ta ? sebab time dea susa/ senang dea ta pinggirkan aku dea sentiasa ade dengan aku dea sentiasa bagi aku support walau pun aku buat dea terasa sebab asyik lebihkan korang tapi dea ta kisah malah dea sabar . Aku ta minta simpati atau belas kesian dari korang supaya korang terima aku jadi kawan korang . Aku cuma minta satu , HARGAI AKU . Aku bukan PATUNG kay tapi aku manusia biasa . If kau rasa aku ta layak jadi kawan antara korang just cakap , jadi ta payah susah-2 korang nak jaga hati aku kan ? aku tahu kadang-2 korang buat semua benda sama-2 tanpa aku kan :'/ Lepak , hang semua tanpa aku kan ? Malah selalu text , oncall . but aku neh sape bagi korang ? tolong jangan buat aku macam neh aku ada perasaan :'/ hope korang faham . huh sory if terasa tapi ne kenyataan . Aku minta maaf sangat-2 if banyak buat korang sakit hati semua . sory again okay sayang korang sangat bye :')

No comments:

Post a Comment