TQ My Sweet BFF ;)

HEYY COMING BACK :D


Okay tgk atas ! weeee thnks so much MY SWEET BFF  Ms Babam <3 sebab dah tolong update kan blog aku hee sy tersangat malas XD Pape un comel kan dea neh ? geram sangat tengok dea if korang jumpa dea mesti korang nak cubit Pp dea yg lembut tu eceeyy haha :)
Okay sejak kebelakangan ne kitaorang rapat sangat , if aku ada masalah aku share dengan dea , dea sanggup buat super savers semata-2 call aku , pujuk aku bagi semangat semua dengan aku nangis nya macam orang gila -.-
Tapi dea sabar layan aku haha , tq baby :*
Dea ne aku suka buli sebab perangai yang macam budak-2 termasuk aku hoho :DD Tapi dea sweet oh , Bf keliling pinggang ne , so sape yang single nak cari BF ley jumpa dea hahaha XD Tapi sekarang dea SETIA doe . Dea bahagia dengan MR KEPENG dea tuu huhu alalaaaa sweet lhaa tuu ? ahahaha ;)
Okayy dear thnks so much kayy sebab faham aku and sentiasa buat aku hepy if aku tengah ada problem . Sayang kauu gila babeng lha weyy mmmmuah :* kboi

No comments:

Post a Comment