DUGAAN :')

HEY GUYS :')
Lama gila dah aku tak update , hari ni baru rajin nak update , maklum lha orang busy memang macam neh haha :D okayy tajuk kat atas tuu mesti korang pelik kan ? DUGAAN ? Aku sepanjang cuti sekolah ne aku rasa tade kenangan manis pun bagi aku *mybe sebab apa ? sebab terlalu banyak dugaan yang datang , masalah tak henti-2 datang dalam hidup aku . tapi aku cuba sabar hadapi suma tuu , makin aku sabar makin banyak dugaan yang datang :'/ masalah dengan kawan , dengan ex , belum dengan masalah family . biasa nya aku update tentang BF right ? tapi sekarang tak dah . Semua nya da berakhir , tade jodoh nak buat macam mane redha je lha :') #single
tak semua perkara yang kita nak kita dapat , setiap yang berlaku mesti ada hikmah . Aku hepy tengok kawan2 aku hepy , sumpah aku hepy sangat . thnks God makbul kan doa aku :') Hope lepas ne korang sentiasa hepy kay tanak sedey-2 lagi .. Aku keseorangan hadapi semua ne , tade sape-2 yang ada dengan aku . semua nya dah jauh dari aku . kenapa ? mungkin ne hukuman untuk aku .. Aku terima :') Setiap malam aku mengalir kan air mata sebab korang semua , tapi korang tak tahu . Bagi korang aku hepy sebab ada family aku . Tapi korang tak tahu keadaan aku yang sebenarr , takpe lha asalkan korang hepy . Aku nak pergi jauhh dari sini tanak berdepan dengan semua ne dah tapi aku tak boleh . Hari tuu , pukul 1 pagi , aku tak tidur lagi , sebab menangis kan . then mak aku ketuk pintu , mak aku tanya kenapa ne . Aku terus peluk mak aku dengan menangis nya , aku cerita semua nya , pasal kawan , ex :'/ tiba-2 tengah cerita mata mak aku merah and mak aku terus kuar air mata time tuu aku tak tahu nak cakap apa sebab aku rasa bersalah sangat buat mak aku kuar air mata sebab aku ? aku terus tnye mak kenapa ne ? then mak aku cakap 'anggap semua tuu dugaan takpe if kak teh dah tade kawan sekali pun , kak teh kan ada mak , mak akan selalu ada dengan kak teh walapun mak tahu mak tak dapat nak ada dengan kak teh sampai kak teh besar nanti' :'/ aku tak tahu kenapa mak aku boleh cakap macam tu :'( sha selalu doa kan mak thanks mak :')
Lepas mak aku cakap macam tuu , aku faham tak semua benda yang kita nak , kita dapat .
to orang yang pernah jadi BFF aku , sokayy lha beb aku tak kesah kauu nak pk aku apa . hak masing-2 yang penting korang hepy dengan life , jangan jadi macam aku kay . Pape un thnks to babam , sebab kauu ada dengan aku , thnks sgt2 kauu sanggup wat super savers call aku , dengan aku nangis nya macam orang gila . Malah sejak kebelakangan ne kauu selalu text and call aku walaupun hari-2 aku nangis tapi kauu sabar pujuk aku thanks sangat weyy :') iloveyou beb . to Ieqa , aku dah maafkan kauu , kau tak buat salah pun , aku pasti kau dah hepy gila sekarang kan sebab kau dah ade kawan baik yang jauh lebih baik dari aku . Kau cakap kauu nak kita kawan biasa je kan ? okayy aku cuba terima semua tu . semua permintaan kau aku dah tunaikan kau tayah lha risauu lagi :')
to Anna heyy comel aku tak lupa kauu kay , walaupun sekarang kauu dah tak berapa rapat dengan aku , aku tak kesah , tapi aku mintak maaf sangat-2 bukan aku tana text kauu ngadu semua masalah aku tapi aku tana susah kan kauu . aku tahu kau un ada masalah sendiri kan ? Pape un hope kauu hepy kayy :)
to someone yang pernah jadi Bf aku , thanks for everything . Aku harap kauu hepy lepas neh tanpa aku . Bya aku tanggung semua nya sendiri kauu tayah risau pasal aku . Cukup lha selama ne aku tersekse . just go with your life without me , i'm sure you can :') Pape un aku rinduu kauu sangat , paling penting aku sayang and cinta kauu sangat :'/
okayy lha HOPE KORANG YANG BACE BLOG AKU NE JUGAK HEPY KAY :'D soryy ayat aku terabur , type sambil nangis kan apa pun tak boleh :'D kbaiii :')

No comments:

Post a Comment