06.10.2011

Hari ne mood aku ta bape baik :'/ sebab apa ? sebab orang yang aku sayang sangat-2 cakap aku tak sayang dea . Sampai hati kau cakap aku TAK SAYANG KAU KAN . Habis apa guna aku terus couple dengan kau . Apa guna aku berkorban macam-2 demi kau . Tapi kau anggap macam takde pape kan ? aku ada perasaan  :'( kau cakap AKU LEBIHKAN KAWAN DARI KAUU . Mane ada . Aku layan diorang semua macam biase je kan . Selama ne aku lebihkan kauu je . kauu fikir kau je sakit hati ? Habis aku ? time kita gaduh aku takde nak layan lelaki kan ? tapi kau ? time kita gaduh , kau boleh layan perempuan depan mata aku . Senyum-2 , gelak-2 tapi bila dengan aku ? kauu pandang aku macam kau pandang musuh kau . If aku buat macam tuu kau tahu marah kan . Tapi aku ? entah lah . Sampai hati kau kan :'/ bila aku cakap macam tu kau cakap aku ne ungkit cerita lama yang dulu kau PLAYBOY . tapi sebenarnya tak . Aku cuma nak cakap je . Takde kene mengena dengan masa lalu kau . then aku mengalah , aku minta maaf dengan kau , tapi kau ? aku tak faham :'/ time kau wat salah senang je untuk aku maafkan kauu kan . sekejap je aku dah okay tapi kau ? takpe lah aku tak tahu apa patut aku buat lagi supaya kau percayakan aku . Aku betul-2 sayang kan kauu tahu tak , TOLONG LAH PERCAYA :'/ kau minta aku jangan contact kauu and jangan cari kau lagi ? huh apa maksud kau yang sebenarnya ? aku tak faham :'( tapi if tuu yang kau minta aku akan tunaikan dengan berat hati tapi if kau minta untuk aku lupakan kau , sorry itu takan pernah dapat aku tunaii kan , k lah maaf if kauu terasa , aku tahu kau baca post ne , tapi sumpah tak bermaksud nak sakitkan hati kau , soryy kbai :'/

No comments:

Post a Comment