04.10.2011

HOYY :D lama tak update blog , maklum lah budak RAJIN kan :P HAHA :)
btw hari ne aku HAPPY sangat , tak tahu kenapa . thnks GOD :')
Alhamdulillah , keadaan kembali normal , aku dengan BFF aku dah macam dulu . HAPPY TOGETHER K :D ececey poyo je aku kan HAHA jelous ? DO I CARE :P act sebelum ne ada masalah sikit dengan dea tapi akhirnya selesai juga . thnks to my muncet sebab dah sedar kan hee sayang kauu XD

then PARENTS aku pulak ? alhamdulilah dah settle jugak , aku anggap apa yang berlaku semua dugaan Allah untuk menguji kami sekeluarga . btw yang paling best , aku dah jadi UNTIE :D
23.09.2011 kakak ipar aku selamat lahir kan baby girl yang tersangat comel NUR DANIA AD'LINA bt KAMARUL ISUADI :) wau panjang nye lha kan ? HAHA .. thnks GOD , bertambah ceria family aku . Maklum lah ahli baru :) aku orang yang paling excited tahu tak sebab anak buah pertama kan mesti lah excited yang terlampau haha :D

Yang terakhir tentang MR N.N :')
Aku tak sangke kiteorang boleh tahan lama , thnks sangat muncet sebab kau sentiasa ada dengan aku walauapa pun yang berlaku , yang paling penting thnks sangat sebab dah banyak berkorban untuk GF kauu yang paling degil ne :DD kauu tetap sabar dengan perangai aku yang selalu buat kau marah , selalu buat kau sakit hati padahal aku ne dah terlampau banyak buat salah tapi kau tetap sabar kan ? thnks sayang :') 
aku harap kita kekal aminnn .............. bby akan cuba buat b HAPPY sepanjang kita bersama , itu janji bby untuk b LYSM dear :')

okay lah sampai sini je k ? if panjang umur kita jumpa lagi thnks sudi layan :'D 
MYSM MR N.N <3

No comments:

Post a Comment