08.10.2011

HOIT :DD APA BUAT ? tengah teropong blog orang lah tu kan HAHA kantoi XD
btw hari ne CUTI wey :D ceyy kecoh pulak minah ne -.-' CUTI-2 jugak weyy , STUDY kene buat jugak :D
act hari ne nak story sikit lah , tentang apa ? ada lah sibuk nak tahu pulak :P alalalaaa gurauuuuuuu je dear :)


meh duduk depan lappy diam-2 then SMILE XD *baruu cunnn kauu :D


Okay nak tahu tak , petang semalam aku jumpa muncet ohh O.o .  act semalam kitaorang gaduh then balik sekolah dea text aku and cakap JANGAN CARI and CONTACT dea lagi huh time tuu terus nangis lah kan , sampai hatii kau kan :'/ pas tuh  dea nak jumpe aku nak pulangkan IC aku yang dea pegang tuh . Aku pun mandi semua then kemas barang yang dea pernah bagi kat aku GELANG , CINCIN & RANTAI termasuk gadjet dea . Lepas tuh mak aku tengok aku lain macam .Aku pun tanya lah , KENAPA MAK ADA YANG TAK KENA KE ? pas tuh mak aku cakap 'KENAPA KEMAS BARANG YANG NAIM BAGI ?' aku pun cakap lah 'DAH TAK DENGAN DEA DAH , DEA ADA PEREMPUAN LAIN' haha sian muncet ta pasal-2 aku tuduh kau ada perempuan lain , sorry dearr mmuah XD  kay-2 sambung balik . Mak aku pun cakap 'LAA KENAPA PULAK BOLEH JADI MACAM TUU ? HAISH MACAM-2 LAH KORANG NEYH' tuptuptup time tengah release tension depan tv , mak aku pergi cakap dekat ayah aku macam ne 'abang , anak awak tu putus cinta' huh sampai hati mak kan haha perli anak sendiri . Ayah aku gelak je . then sengih-2 pandang aku . errr SEGAN lah aku. Adik aku pulak tak habis-2 pujuk aku cakap jangan putus dengan ABANG NAIM tuh . Alahaiii lagi lah lemah semangat akuu time tuh . TENGOK ? betapa KECOH nya family aku bila aku cakap aku dah break dengan kauu :') Lepas minta izin semua . Dalam pukul 3 gerak pergi rumah dea . Sepanjang kiteorang jalan aku diam je , tak tahu nak cakap apa . Dea tanya aku diam jeh . hoho TOUCHING doe , ye lah sampai hati kauu . tapi selamat tak nangis depan kauu MALU :'D  eceey gedik pulak aku ney haha . lepas tuh dea tanya 'dah tak nak barang-2 ne ?' kalau tak nak buang je . huh KAUU KATA MACAM TUU ? Mana boleh kau buang . Aku sayang gila kat barang-2 tuh ! Aku just cakap tak tahu , entah , tak tahu , entah . Tu je yang mampu keluar dari mulut aku . Padahal air mata dah nak meleleh dah , nak tak nak terpaksa lah tahan. Yang buat aku takut kau buat muka garang kau dari mula kita jumpa huh pasai aku kat situ . Jadi ta tentu arah sebab takut dengan kauu . Maklum lah awak kan gangster XD huhu


tapiiii kauu tak lama buat macam tuh , then kau pegang tangan aku , wah terasa di hargai :') then slowly kauu pujuk aku dengan mata kauu yang boleh cairkan perempuan bila pandang kauu , ececeyy . haha :DD ada time kau pujuk aku buat muka marah padahal aku SUKA GILA , nak tersenyum tapi takut kantoi pulak aku ta marah dah . hee saje marah lama-2 sebab suka dea pujuk lama-2 :DD *gedik pulak aku ne . lepas tuuuuu aku happy sangat sebab dah okay dengan dea . Tak jadi TOUCHING-2 , alalaaaa sweetnya semalam kau bie . Serious aku cakap kauu buat aku tambah sayangggggggggggggggggggggg dekat kauu <3  tak jadi bagi balik barang-2 kauu , haha :DD mana boleh bagi balik if orang dah bagi kan ? haha jahat aku XD


Aku tak boleh lupa pasal semalam sebab semalam aku banyak kena kan kauu hahaha :DD btw thnks make me happy kay :') LOVEYOUUUUUUUUSOMUCHHHHH muncet XD k lah nanti kita story-2 lagi kay nak study oh . FINAL EXAM dah nak dekat huh :'/ daaaaaa :DD

No comments:

Post a Comment