New Updates ;)

HELLO-3 :) Lamanya kita tak updates blog kan ? Maklum lha kita kan nak SPM tahun neh tapi seriously macam bukan budak nak ambik SPM :D Itu perkara biasa bagi empunya badan macam aku neh , well kanak-2 ribena <3 haha . Okay alhamdulillah dan bersyukur sangat sebab still ada dekat dunia yang sementara neh walaupun terlalu banyak dugaan yang datang . Mesti korang tertanya-2 kan macam mana dengan life aku sekarang ? Amboi ! Perasannya aku haha >.< Macam-2 perkara yang aku lalui sepanjang hidup neh . Dan semua neh buat aku bertambah matang dan kuat nak lalui semuanya . Terutamanya mereka yang tersayang selalu ada dengan aku iaitu keluarga aku , my lovely boyfie , anak buah kesayangan aku , dan kawan-2 aku . Thanks korang <3 ..
Hakikatnya , kita manusia tak pernah berhenti terima ujian daripada-Nya .. dengan itu kuatkan lah hati insyaAllah kita mesti boleh hadapinya :') Okay dah alang-2 aku updates apa kata aku story sikit tentang life aku . Jum layan :D

Firstly , tentang seorang yang sangat aku cintai iaitu my bunny ! Mr Nadzrun Naim B Ajiman . Alhamdulillah kitaorang kekal sampai sekarang . Bukan senang nak kekal . Terlalu banyak dugaan yang kitaorang kena hadapi ..Sebelum neh , kitaorang selalu sangat gaduh , hampir setiap hari ada jeh benda yang tak puas hati antara kitaorang . Then lama pulak tuh . Sampai aku dah give up and dah tak larat lagi dah nak teruskan hubungan kitaorang , Tapi cinta dea buat aku kuat , pengorbanan dea selama ne dekat aku . Susah untuk aku tinggal kan dea . Dea lelaki terhebat pernah aku kenal . Walau pun dea panas baran . Tapi marah macam mane pun dea , dea tak pernah naik tangan dea kat aku . Aku jeh yang ngengade kasar dengan dea . Tapi dea lembut , sabar je layan aku . Hello tasha ?!! awat kamu buat gituu ? sebab apa ? sebab aku suka sangat cari gaduh dengan dea . Dalam aku marah-2 dea , aku gelak tapi aku kan genius ;D Aku cover dari dea tahu . Sampai dea asyik ngalah jeh . haha kelakar kan ? Kesian bunny aku selalu kena buli dengan aku . Tapi korang tao tak apa jadi dengan tangan dea ? tangan dea patah :/ Lama kena balut sampai kulit dea melecet . Dea ada tanya aku , aku tak malu ke couple dengan dea sebab tangan dea da buruk . and dea selalu cakap dea da cacat !!:'/ padahal aku tak kesah dengan semua tuh . Selama neh aku terima dea seadanya walau pun ramai yang tak suka dengan perangai dea yang panas baran tuh kuat melawan tapi hati dea baik sangat . Cuma dea tak nak tunjuk . Sayaanggg , beby nak b tao macam mana keadaan diri b sekali pun hati beby dekat b tetap tidak akan pernah berubah sama sekali . Bagi beby , b dah cukup sempurna dekat mata beby dan beby ikhlas sayang kan bie :') Sweet kan kita ? :* Well untuk orang yang tercinta mesti nak sweet-2 sikit kan baru ngetop ! hoho ~
Then tentang kawan-2 aku , Okay kita mula dengan cik comel babam dulu kay atau Nur Fadhilah Bt Jidi ;)
Dea dah ada new boyfie sekarang . Minah neh mudah sayang dekat orang . Very dangerous haha so better korang jaga boyfie korang masing-2 sebelum dea kebas haha . Just kidding ;) Dea neh seorang yang Setia sekarang . Dulu punye ramai sampai ta tentu arah haha . Dea dah banyak berubah sekarang atas nasihat-2 aku neh ceyy perasan je aku :P Dea always dengar masalah aku , tapi kadang-2 dea selalu sangat backup boyfie aku . Memang patut pun sebab aku suka cari pasal hehe :D Dea neh macam budak-2 kuat merajuk sebab aku selalu BULI dea ahaha :D Aku suka cubit dea . Huhu lembut ~ Tapi dea sekejap je dah okay . Dea mmg rock ! Kawan aku yang sorang neh jugak dah ada boyfie jugak . haish semua dah ada yang baru neh ahah aku je yang power kekal abadi tak da tukar-2 ;) Anne atau di gelar Ana Syuhada Bt A.Aziz . Dea comel tapi kuat touching jugak tapi lama nak okay . Tuu yg payah sikit hehe . Dea sentiasa berbau harum tu yg best nak peluk tuh . Aku duduk dengan dea dalam class . Dea neh susah nak sayang dekat orang berbanding dengan kawan aku yg dekat atass tuu . Dea tak tahu nak jiwang-2 ne . Well terpaksa juga guna khidmat aku untuk bantu dan bagi nasihat . Yeayy Aku doctor cinta :D ahah apedaa masalah aku sendiri pun aku susa nk selesaikan hee layan je lha ~  Dea rajin , pandai . Bestnya jadi macam dea . Tapi aku tak boleh . Yelah hidup masing-2 kan ada cara tersendiri .
Hm setakat neh je lha ea aku share dengan korang . Mak aku tak sehat :/ jadi nak kena jaga mak aku . Kesian mak . Pls doa kan mak aku cepat sembuh err aminn :') Btw thanks sudi baca , yg tak sudi tuu faham-2 sendiri lha bukan susah nak blah dari pages neh :) Assalam :*

No comments:

Post a Comment