HAPPY ANNIVERSARY ;)

Wheww HAPPY ANNIVERSARY TO ME :D Wah pukul 12 a.m pade 15.02.2012 cukup setahun aku dengan buah hati bangga meyh ;) hepy sangat-2 . Tak tahu macam mana nak cakap betapa gembiranya hati ne . Hanya Allah je yang apa yang ada dalam hati ne .. Bersyukur sangat-2 . Tq God . Makin lama kita couple makin banyak dugaan yang datang . Tadi pun kita sempat lagi gaduh kan ? tapi tu semua perkara biasa kan . So hope kita kekal lama kay aminnn ..

Beby harap lepas neh kita lebih berfikiran matang and sentiasa berfikiran terbuka . Buang sikap ego , pemarah sume tuuu . Tanak di sebab kan benda tu hubungan kita berakhir :/ TAK SANGGUP ! cukup lha selama ne hidup aku penuh dugaan . Aku ta kuat lagi nak hadapi semua tu . B pls tolong jangan buat beby sakit hati lagi . Beby tahu b setia dengan beby walau pun beby neh degil macam-2 perangai tapi b still sabar dengan perangai beby thnks sangat b . Sejahat-2 beby , beby tak pernah CURANG kan ? aku setia kay peace xD hargai aku kay sayang . mmuah :* sayang kau ketat-2 . CINTA AKU HANYA UNTUK KAU SEORANG JE WAHAI INSAN YANG BERNAMA NADZRUN NAIM B AJIMAN . THNKS FOR EVERYTHING . I LOVE YOU SO MUCH UNTIL THE END OF MY LIFE :')

No comments:

Post a Comment