*18.10.11 : SORRY DEAR :'/

HEYY BEB ;) okay-2 kita jumpa lagi , thnks GOD .. btw tengok tajuk kat atas tuh ? ada kene mengena dengan life aku sekarang . sebab apa ? sebab dea ---------> MR.NAIM <3 ..

okay hari tuh time cukup 8 months kiteorang couple aku tetiba minta break --'  sebab aku nak kasi kauu pengajaran , aku tak nak kau couple dengan aku cuma tahu marah-3 jeh . aku ada perasaan dear :')
seriously aku memang happy sangat couple dengan kauu , sebab kauu dah banyak berkorban untuk aku . Apa yang aku nak kau cuba penuhi and dalam diam-2 kau buat sesuatu untuk aku yang aku tak tahu . thanks so much honey . Aku hargai semua tuu . Aku nak kauu tahu aku sayang kau gila babeng :'D *believe me

Lepas tuu kita couple balik . Aku accept kau balik bukan sebab kesian dengan kauu tapi cinta kat kauu :)
Aku minta maaf buat kau macam tuh , aku tak tahu kau akan kecewa sampai macam tu sekali . Pls promise if suatu hari nanti kita tak dapat bersama jangan pernah buat atau ulang perangai lama kauu baik k . Fikir perasaan abah n mama k dear :') tapi sejak tuu kauu kata aku dah tak layan kau macam dulu aku selalu layan kau . Hm soryy aku tak tahu kenapa aku asyik nak badmood jeh dengan kauu . Padahal kauu dah baik gila , sikit pun kau tak marah aku . kau dah banyak berubah tapi aku ??????? huh :'/ kesian kau aku buat kau macam kau bukan BF aku . Soryy sangat-2 sayang .

Tadi aku minta kau jangan contact aku selagi aku ta contact kauu . Soryy aku ada sebab buat macam tuh . Aku nak tenang kan diri neh . Aku tak nak tengok kauu sedih dengan perangai aku yang dah macam SIAL
neh . Bagi aku masa tenangkan diri k . if aku dah ready aku cari kauu . tapi aku nak kauu ingat yang sayang and cinta aku tak pernah berubah okayy . untuk kau jeh . jangan sedih lagi kayy . dont worry i'm always with you honey ;) LOVEYOUSOMUCH dearrr soryy for everything :'/ mmmmmmmuaaahh :*

okayy lha dah selsema gila aku dengan air mata ne huh nanti sambung lagi k bye :')

No comments:

Post a Comment